Veelgestelde vragen

Kunnen jullie een vraag over een product beantwoorden?

Natuurlijk! Wij zijn niet zomaar een webshop. Wij hebben echt kennis van onze producten. Vragen kun je stellen via de live chat of het algemene contactformulier en kies de optie Vraag over een product.


Ik heb besteld, maar mijn pakket is er nog niet.

Controleer je track & trace, controleer de gegevens die jij zelf hebt ingevuld of vraag even bij de buren of zij iets ontvangen hebben. In sommige gevallen ontvang je geen track & trace code. Neem dan via de live chat of het algemene contactformulier contact met ons op.


Kan ik jullie ook telefonisch bereiken?

Om zo efficiënt mogelijk te werken zijn wij tijdens kantooruren alleen via de live chat en de email te bereiken. Neem via de live chat of het algemene contactformulier contact met ons op.


Met welke bezorgdiensten werken jullie?

Voor normale pakketten werken wij samen met DHL en PostNL. Pakketten vanaf 100 cm verzenden wij met Fedex of Kaan Transport.


Aan wie betaal ik mijn bestelling?

Wij maken gebruik van het betalingssysteem van Mollie Payments. Dit wordt ook getoond bij een online betaling. Je kunt ook de naam Westparts B.V. tegenkomen. Dit is de naam van ons moederbedrijf.


Ik ben doorgestuurd vanaf een andere website

Als je bent doorgestuurd vanaf de websites van Westparts, Metallo Tools, ARS Tools, Rapid Tools of Friedrich Herder, maak je geen zorgen. 2garden is onderdeel van deze bedrijven.


Hoe meld ik een garantieaanvraag aan?

Dit kun je gemakkelijk doen via het online contactformulier.


Mag ik een product terugsturen?

Natuurlijk mag dat. Je kunt tot 30 dagen na bestellen je pakketje terugsturen. Het product dient wel ongebruikt te zijn en in de originele verpakking te zitten. We horen daarbij graag wat de reden is van je retour, zodat wij onze diensten/producten kunnen verbeteren waar nodig. De retourkosten bedragen € 2,95.


Hoe meld ik een retour aan?

Dit kun je gemakkelijk doen via het online retourformulier. Daar vul je je postcode en je bestelnummer in. We horen daarbij graag wat de reden is van je retour, zodat wij onze diensten/producten kunnen verbeteren waar nodig. De retourkosten bedragen € 2,95.


Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als je retour door ons is ontvangen zullen wij het bedrag dat je hebt betaald voor het geretourneerde product aan je terugbetalen. Dit zullen wij doen binnen 3 werkdagen.