Veelgestelde vragen

Kunnen jullie een vraag over een product beantwoorden?

Natuurlijk! Wij zijn niet zomaar een webshop. Wij hebben echt kennis van onze producten. Vragen kun je stellen via het algemene contactformulier en kies de optie Vraag over een product.


Wordt mijn bestelling gratis verzonden?

Als je voor meer dan 25 euro besteld en je pakket moet in Nederland, België of Duitsland bezorgd worden, dan zijn de verzendkosten gratis. Echter als je pakket langer dan 100cm wordt, bij bijvoorbeeld een langarmschaar, komen er afhankelijk van het afleveradres kosten bij. Dit kun je zien in de winkelwagen.


Ik heb besteld, maar mijn pakket is er nog niet.

Controleer je track & trace, controleer de gegevens die jij zelf hebt ingevuld of vraag even bij de buren of zij iets ontvangen hebben. In sommige gevallen ontvang je geen track & trace code. Neem dan via het algemene contactformulier contact met ons op.


Kan ik jullie ook telefonisch bereiken?

Om zo efficiënt mogelijk te werken zijn wij tijdens kantooruren alleen via de email te bereiken. Neem via het algemene contactformulier contact met ons op.


Met welke bezorgdiensten werken jullie?

Voor normale pakketten werken wij samen met DHL en PostNL. Pakketten vanaf 100 cm verzenden wij met Fedex of Kaan Transport.


Aan wie betaal ik mijn bestelling?

Wij maken gebruik van het betalingssysteem van Mollie Payments. Dit wordt ook getoond bij een online betaling. Je kunt ook de naam Westparts B.V. tegenkomen. Dit is de naam van ons moederbedrijf.


Hoe werkt de laagste prijs garantie?

Zie jij ergens hetzelfde product, maar voor een lagere prijs? Bestel het product bij ons en stuur de informatie (website, link, etc.) via het algemene contactformulier en krijg gewoon het verschil terug.


Ik ben doorgestuurd vanaf een andere website

Als je bent doorgestuurd vanaf de websites van Westparts, Metallo Tools, ARS Tools, Rapid Tools of Friedrich Herder, maak je geen zorgen. 2garden is onderdeel van deze bedrijven.


Hoe meld ik een garantieaanvraag aan?

Dit kun je gemakkelijk doen via het online contactformulier.


Mag ik een product terugsturen?

Natuurlijk mag dat. Bij 2garden kun je een product binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Het product dient wel ongebruikt te zijn en in de originele verpakking te zitten. We horen daarbij graag wat de reden is van je retour, zodat wij onze diensten/producten kunnen verbeteren waar nodig. De kosten voor een retourzending zijn € 2.95.


Hoe meld ik een retour aan?

Bij 2garden kun je een product binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Dit kun je gemakkelijk doen via het online retourformulier. Daar vul je je postcode en je bestelnummer + toevoeging in. Bijvoorbeeld #12345 1/1. We horen daarbij graag wat de reden is van je retour, zodat wij onze diensten/producten kunnen verbeteren waar nodig. De kosten voor een retourzending zijn € 2.95.


Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als je retour door ons is ontvangen zullen wij het bedrag dat je hebt betaald voor het geretourneerde product aan je terugbetalen. Dit zullen wij doen binnen 3 werkdagen.